My LOG

My LOG

Thursday, July 22, 2010

TERINGAT REPORTER LAMA....


Petang kelmarin lepas aku bersembang dengan Haji Rashid di 7043 tiba-tiba hati aku merasa sayu. Dalam qso tu aku ada menyebut 9M2ALL dan mengutuknya. dah 2 tahun aku tunggu nak on air dengan dia tapi masih belum dapat. Aku merasakan dia dok di low band kot (160m) hehehe.

Haris nie pun sebenarnya aku baru kenai. tu pun melalui YAS dan Lelaki India. Masa aku amik cw dulu dia la yang bertungkus lumus menyambut kami di cyberjaya. Kami nie orang kampung la katakan... mana tau jalan di KL nie huhuhu. dia la yang tolong arrange hotel dan guide jalan. Aku masih ingat lagi dia ajak aku tido kat rumah dia kalau susah2. tapi aku nie jenis malas nak tido kat rumah orang. hotel murah pun jadi la.

Dalam pada tu kenai sorang lagi kawan baik Haris nie. Man Penang (9M2MGL). Aku selalu monitor blog dia dan aku banyak belajar mengenai CW di blog dia. Man dan Haris nie seperti 2 beradik.Dua2 reporter. Sorang reporter bertauliah dan sorang lagi reporter sambilan. Kalau masa CW test depa 2 org nie la yang akan buat lintas langsung. Termasuk tahun nie dah 3 kali aku ke cyberjaya dan aku berpeluang berjumpa dengan mereka.

Man selalu on air kat 40m tapi Haris nie susah sikit. Tapi semalam aku call dia dan alhamdulillah masih sihat cuma dia berpuasa 3 bulan. Ayoooo (aku tak mampu oooo...banyak dugaan). so apa yang aku nak cerita nie. ntah la cuma tiba2 aku teringat kat dua2 orang mamat nie. Tapi yang pasti CW test yang akan datang akan menemukan kami semula InsyaAllah jika umur panjang.

All the best Man and Haris..

luv from Perlis.

MGL....ALL GET OUT.....YAS(yes)

0 comments:

Newer Post Older Post Home