My LOG

My LOG

Thursday, October 7, 2010

NEW SPIDERMAN FOUND


Bukan senang nak panjat ke atas sana. Yang memanjat memang la seorang yang gifted. Bukan semua orang boleh buat kerja nie. Petang nie aku jumpa sorang lagi yang mampu mencabar ketinggian. 9W2FHM Fahmi antara rakan baru di Perlis yang berasal dari Taiping. Hobinya memang wall climbing jadi petang nie dia mencuba di Arau.

Alhamdulillah, semuanya selamat. Projek kami ialah tune semula antenna tx 9M2RMK dan letak kan sedikit minyak gris di trust bearing. So Fahmi menjadi orang yang ketiga menawan penuh tower di Arau selain Super 9W2DAL dan Abg Black kami.

Selain mereka bertiga..... 9M2ZAK dan 9W2ZRZ telah berjaya ke tahap 60 kaki. Bagaimana dengan Tuan Kampung ? hehehe.....20kaki aku dah kena turun....kena sound dengan OUT. Tak sedar diri ka? Kita tu bukannya kecik. hehehehe.

So sapa yang teringin nak exercise silakan tapi safety equipment kena la bawak sendiri. Again tnx Fahmi for the help. Tapi dengan kaki berdiri dihujung mast sambil badan sandar atas pole selama 2 jam..... tune antenna.....juaranya tetap jatuh kepada 9W2DAL. hehehehe.


0 comments:

Newer Post Older Post Home