My LOG

My LOG

Wednesday, April 21, 2010

MC 2 Minggu

Doa aku termakbul jugak. Kesian aku tengok anak mengerang sakit. Aku pun tak mintak banyak.... cuma kalau boleh kesakitan tu pindahla kat aku. Cukup seminggu Adam recover dari pox...... Baba dia pulak yang kena.

Dah 33 tahun.... baru nie la kali pertama aku kena. Boleh tahan jugak penangan nya. Siap tumbuh dalam tekak jadi kerja2 mengajar di sekolah dan CQ dirumah aku hentikan sekejap. Masa yang terluang nie banyak aku habiskan dengan membaca dan mengasah tangan aku dengan iambic paddle. pelan2 kayuh

8 comments:

get aku nak beli jugak satu. mana hang beli

sabo la bang..ujian tue..ape pon sapu ubat..bg recover cpt..

ebay banyak amrie. sampai depan pintu rumah

CIkgu...tengok...ada hikmah disebaliknya...dapat mengasah balik jari tu...aku nie nak mengasah semula...tapi hampeh..masa..masa..masa....
tolong ajar semula Cikgu..kita start dari 5WPM...ok tak..?dah lupa nie beb..terus terang cakap..ada masa bleh catch-up..ada masa hampeh....

relaks mil..pelan2 kayuh..sama la dgn aku nie..huhu..rasa dh lama terabai..tp InsyAllah..bleh lg la kot..

Mudah2an cepat sembuh

Post a Comment

Newer Post Older Post Home